Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


söndag 11 oktober 2009

Jag vann tavlan!!

Jag har vunnit en tavla som Malin med bloggen Körsbär ska måla till mig!
Tänk jag som ALDRIG vinner... någonsin!
Jag vet exakt var den ska få hänga... och får ju då en anledning till att visa senare :-)

Kanske vore det en kul ide att ordna en tävling här i min blogg... men vad ska vinsten vara?
En tavla, stickade vantar, tovad mössa...


jag får ta mig en funderare på det. Återkommer kring det. Det är ju kul med bloggvärlden egentligen... man hittar likasinnade och får frossa i ögongodis.. tom. vinna såå fina saker!
Jag får nog ta och inventera i mina garnkorgar... bland målarfärgerna...




5 kommentarer:

  1. Hej! Grattis till att det blev du som vann den fina tavlan som ska målas enligt dina önskemål. Ska bli roligt att du ska tävling snart. Min besöksräknare tickar också på, så snart. Håll utkik.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Grattis din turgumma som vann en tavla hos duktiga Malin! Hennes alster är så fina:)

    Klart du oxå ska ha en tävling, jag är gärna med!

    Ha en härlig vecka,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!

    Vilken fin mössa och vantar på den lilla söta modellen!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten, och visst är det underbart med bloggarna. Man får en liten glädje dos varje dag när man bloggar.

    Så fina dina mössor och vantar är. Det ser verkligen inspirerande ut. Tusen tack för din rara kommentar om mina kuddar. Jag älskar ju att sy dem men det är ju också roligt att få lite positiv feedback.
    Nu blir jag också sugen på garn, men hos mig finns det inte så mycket i korgarna. Här är det mest tyger och broderier:)

    Ha det så bra.
    Kramar
    Karin

    Ps jag har länkat till dig, kommer gärna igen:)

    SvaraRadera
  5. Hej grattis till den fina vinsten!
    Vilka fina vantar och mössor du skapar!
    Kan man beställa sådant av dej?
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera