Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


lördag 5 december 2009

En julsaga...

...ska det bli under jullovet! Just NU är jag såå sugen på att göra den (när jag inte har tid!). Det blir en animering av en liten pappersfigur som går på upptäktsfärd (i en pop up bok)... en helvit sak som jag också ska göra...
Jag har alltid gillat Olles skidfärd och kanske är det därför det blir en vintersaga?



Ja, allt man hittar på! (fast det är en uppgift till utbildningen jag går).
NU vill jag ha lov.



7 kommentarer:

  1. Hej! Det ser otroligt vackert (och proffsigt) ut! Hoppas du får tid att göra den klar snart.
    Alla äldre böckers bilder är snygga, det var nåt visst med hela "layouten" förr i tiden!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej oj så vackert... vad duktig du är!!!!
    Ha en bra Dag!
    Kram Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så fint och så spännande! Du är verkligen jätteduktig.

    Jag tyckte så mycket om din tingeling så jag har också lagt till henne på min sida:)

    Ha en fortsatt mysig adventstid och hoppas du hinner skapa också:)

    Många kramar
    Karin

    SvaraRadera
  4. Oj vilken uppgift... inget för mig inte...men det ser ju ut som du har lyckats bra med den tycker jag...... kanonfin.... lycka till... kram o trevlig lussehelg... Annika

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar dig en riktigt skön helg ♥. Vilka vantar och målninghar du kan skapa.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Ja så roligt!
    Ser verkligen jätte fint och inspirerande ut. Härligt med akvarell. Får jag vara nufiken och fråga vad det är för utbildning du går?
    Trevlig helg.
    /Lina

    SvaraRadera
  7. JAg läser in bildämnet... kanske blir det bildlärare jag tänker mig...kanske inte? Det finns så mycket som är roligt.

    SvaraRadera