Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


lördag 2 januari 2010

Nyårlöften?

Bilden lånad från nätet.
Ska eller borde man avge ett nyårslöfte... ?
Jag borde vara lite flitigare med min skola...
min dalande studiemoral borde få sig ett uppryck!
Olles skidfärd är min inspiration till min nästa uppgift, en pop up bok i enbart vitt papper...
sen en animering på varje sida... men det blir uppgift nummer två. (sen alltså)!
Äntligen är julen slut och man märker en liten, liten skillnad på ljuset redan!
Jag brukar få vårfeeling i januari :-)

2 kommentarer:

  1. God fortsättning på det nya året.... som jag hoppas blir ett kreativt år för oss...:) har blivit så inspirerad av dina broderade vantar så det blev en egen variant här i mellandagarna..... kram Annika

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Önskar jag dej på det nya året!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera