Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


måndag 14 september 2009

Tack "Fågel blå" för den vackra ängeln!

Den får hänga i nyckeln till mitt nya skåp! Jättefint blev det :-)
Jag fick den av bloggen Fågel Blå som en av de första tio besökarna.


Snart är vardagsrummets renovering klar... kanske hamnar möblerna så här?

Har börjat placera om lite tavlor... tänker mig att de ska hänga ända upp till taket!
Återvinningsfynd... 10:- styck, till min fotovägg... kanske gör jag en rund linnekudde av det runda broderiet?


Loppisfynd... 30:- för en hemvävd stor bordsduk! Den som gjort den skulle förmodligen gråta om de visste... men jag är glad :-)











10 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket otroligt vackert skåp! Etiketten som du vann passar så bra till.
    Jag gillar oxå loppisfynda en massa fint, som du oxå gjort.

    Ha det gott /madelene

    SvaraRadera
  2. Hej, roligt att du vill vara med i min måleritävling. Texten är helt underbar, lycka till i tävlingen. Nu ska jag läsa igenom din blogg, kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej vad skoj att du uppskattade kortet,gulligt av dej att visa det på bloggen! fina saker du fyndat!!!!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilket sött kort:)

    Fastnade direkt för din ljuvliga vita skåp!! Underbart..suck!

    Ha en skön kväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Tackar för din kommentar!
    Vilket härligt stort skåp, jag älskar skåp och stora pampiga möbler. Inte så praktiskt dock när man bor i en liten lägenhet...
    /Lina

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Tack för titten hos mig. Jag har kikat runt i din fina blogg och fått mycket inspiration. Ditt skåpfynd är ju helt otroligt, jag skulle kunna ha hur många skåp som helst. Tyvärr så har vi så lågt i tak hemma hos oss så såna där stora härliga skåp går inte in!

    Välkommen tillbaka till mig och jag kikar gärna in till dig igen:)

    Karin

    SvaraRadera
  7. Stora vackra skåp kan man inte få för mycket av inte... du har många vackra loppisfynd som du fyndat också..... gillade duken o jag tror nog som du att den som vävt gråter när hon hör priset.... men vilken tur för dig att den var så billig...Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Nu har jag kikat lite på din blogg,fin jag återkommer ha det så bra,kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Så fint du har det och mycket fina möbler i ditt rum. Så kul med omrustning, det är alltid roligt.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vad kul att du vill vara med i min tävling:)

    Ha en jättebra dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera