Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


onsdag 19 augusti 2009

Ha, ha...


... ser ni vad det ska föreställa? (slarvigt ritad med musen...) Den här bilden får representera mina drömmar... om ett hönshus! Nästa sommar ska vi skaffa oss några hönor. Perfekt för allergiker på landet! Så här mycket höst har vi inte ännu, tack och lov.. det är en gammal bild.


Vilka vackra höns det finns, helt otroliga fjäderdräkter!



Ser ni hur vackra de är? När jag var liten hade morfar hönseri och det är med skräckblandad förtjusning jag ser på höns idag... kanske behövdes det 40år att komma över hur äckliga jag tyckte att de var!
(Bilderna är lånade)

2 kommentarer:

  1. Tack!
    Så roligt att du hittade mig, och att du ger mig så fina komplimanger, och inte minst att du hjälpte mig hit.
    Härliga målningar på ett levande hem! Fina foton och mycket kreativitet.
    Gillar att du inte bara gör vitt! Livet vore så tråkigt utan alla vackra färger och former.

    /Lina

    SvaraRadera
  2. hei -
    ..oj så heldig du er som skal få hønsehus og herlige høner...det virker så koselig!

    moaklem

    SvaraRadera