Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


fredag 14 augusti 2009

Köksbordet är inne!

Tänk att man kan bli såå glad över att göra om, ta vara på det man har... jag är jättenöjd.

Det blev lite gråare än i mitt första försök. Nu har jag rött, gult, blått, grönt OCH vitt i mitt kök!!! Färg verkar vara det som gäller för mig... fast ljust!


JAg har haft mycket blått i mitt hem, lessnat på det men nu kommer det igen... nu är det köksoffans tur... blågrå eller vit???
Om det bara kunde få vara sommar jämt!


7 kommentarer:

  1. TUSEN TAKK for koselige ord fra deg, slikt varmer :)
    Vakre bilder hos deg også, hele bloggen er underbar!

    Vibeke

    SvaraRadera
  2. Åh jag verkligen gillar det jag ser...härlig blandning av allt vackert. Så fint!
    Kul att du hälsade på mig så att jag kunde hitta till din fina blogg
    kraaaam M

    SvaraRadera
  3. Hej mysiga bilder du visar från ditt fina kök.
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. hei -
    tusen takk for koselig besøk av deg på min blogg...og hvilken tur, for da fant jeg din blogg...Oj hvilken inspirerende blogg du har!
    masser med skjønne bilder...
    håper det er ok at jeg legger deg til på min favorittliste..!?
    klem fra moa

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vilket helt underbart kök!!!!! Så härligt och inspirerande.. Jättefin sida du har , hit kommer jag gärna tillbax
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin och inspirerande blogg! Det är alltid lika roligt att hitta till fler norrlänningar som bloggar om hus och hem. Hoppas det är okej att jag länkar till dig!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera