Renovering måleri textil inredning trädgård drömmar...


söndag 2 augusti 2009

OM dygnet hade fler timmar...

... så skulle inte vi ha så förtvivlat mycket saker i uthusen....
... så hade denna byrå varit vit och fin... inne i huset!

... så skulle denna byrå vara lagad och målad till en av mina flickor...


... så skulle denna stå klar i badrummet. Men nu har ju inte dygnen fler timmar så därför har man projekt! Nu har vi såå fint och soligt målarväder så jag skrapar och målar allt jag hinner.

4 kommentarer:

  1. Vilka skatter! :0

    I vårt "stall" tronar det mest trasiga gamla IKEA-lampor bland allt det som lagrats för vidare transport till sopstationen...

    SvaraRadera
  2. Vi har rätt mycket som skulle gå att göra så fint... men du vet ju hur det är med TID.
    Idag har jag i alla fall målat min hammock så snart, snart ska den monteras ihop (det har jag längtat efter i tio år)!!! Att få sitta och njuta av sommaren i en hammock menar jag... jag fick den ju förra veckan.

    SvaraRadera
  3. Hej tack för din kommentar!
    Vilka fina saker du har visar förstår att du vill börja att göra iordnig dom......
    ha en bra Dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hittade till din fina blogg idag:)

    Vad fina grejer ni har där i uthuset!

    Kram Jenny

    SvaraRadera